Ján Pavol II., Mária Terézia a Albert Einstein ukázali Bratislavu Európe

Pridané: 03.09.2017 | Pridal: Administratorka

Bratislava začiatkom júna spustila svoju letnú kampaň. Za krátky čas si reklamné spoty a pútače pozrelo niekoľko miliónov ľudí. Pozitívne ohlasy prišli nielen od verejnosti, no rezonovala aj v očiach odborníkov. Vidieť ste ju mohli v okolitých krajinách, ale aj hlavných mestách Nemecka a Anglicka.

 

Kampaň na letisku v PraheKampaň na letisku v Prahe

Medzinárodná kampaň „Osobnosti, ktoré navštívili Bratislavu" prebiehala prevažne na internete a do ulíc sa vizuály dostali hlavne na miesta s veľkým pohybom ľudí. Organizácia Bratislava Tourist Board (BTB), ktorá kampaň vytvorila a spustila, zaznamenala ešte pred jej spustením rozruch a vyvolala veľkú diskusiu.

„Bol to dôkaz toho, že kampaň nebude prehliadaná a osloví rôzne skupiny ľudí. Jej stvárnenie dokonale upozornilo na mesto, aj posolstvo, ktoré sme ňou chceli vyslať. Sme radi, že sa to podarilo a dnes vidíme vynikajúce čísla v návštevnosti destinačného webu visitbratislava.com, rovnako aj veľký záujem o konkrétne atraktivity u návštevníkov z hlavných zdrojových trhov. Spoty dosiahli viac ako 2 milióny videní, na Facebooku sa reklama zobrazila takmer 5 miliónov krát, na staniciach metra a v prostriedkoch verejnej dopravy či letiskách veľkých európskych miest sme mali vyše 2700 pútačov a aktívni sme boli aj v iných sférach," vymenúva A. Melicharová predsedníčka predstavenstva BTB.

Účelom kampane bolo prezentovať Bratislavu a spôsob trávenia času v nej pomocou troch známych osobností, ktoré v minulosti navštívili Bratislavu. Ide o Máriu Teréziu, ktorá predstavovala odkaz na korunovačnú históriu, gastronómiu a kultúru v meste. Druhým v poradí bol A. Einstein znázorňujúci nočný život, moderné mesto inovácii, dizajnu a smart riešení. Trojicu uzatvára pápež Ján Pavol II., ktorý nesie posolstvo úcty a dobrých priateľstiev, blízkosti mesta k prírode a športového ducha.

„Sme radi, že už tretí rok za sebou prichádza do Bratislavy stále viac návštevníkov. Tí vedia čo môžu v meste vidieť a zažiť, rovnako majú informácie o turistickej karte Bratislava Card a jej výhodách. To je práve výsledok našej snahy, ktorý okrem zviditeľnenia Bratislavy v meradle európskych veľkomiest prinesie aj väčšiu ekonomickú silu ľuďom, ktorí pracujú v službách cestovného ruchu a v konečnom výsledku aj mestu," doplnila Melicharová.

BTB si okrem známych osobností v netradičnom prevedení zvolilo aj špeciálnu formu reklamných videí. Dej je vnímaný cez oči postáv, ktoré objavujú zákutia Bratislavy, až na konci je jasné o koho ide. Tieto spoty spolu s bannermi boli nasadené celým spektrom reklamného priestoru - web, sociálne siete, newsletter, print, či vonkajšie plochy. Najlepšie čísla ukázal český trh, kde návštevnosť turistického webu visitbratislava.com vzrástla o výše 350 % a záujem ľudí z Prahy stúpol bezmála o 500 % od nasadenia kampane. Špecializovaná stránka zaoberajúca sa marketingom a médiami známeho českého denníka dokonca zaradila bratislavskú kampaň medzi TOP 10 najlepších prebiehajúcich v Českej republike v danom mesiaci.

 

 

Vytlačiť Obľúbené Poslať Facebook Digg it Delicious Vybrali.sme

Komentáre